Mans interneta veikals nepārdod: 7 iespējamie vainīgie

Kāpēc vieni majas lapu izveido par 150 eiro citi par 1000
18/08/2018

Mans interneta veikals nepārdod: 7 iespējamie vainīgie

interneta veikala izstrāde

Šodien ikviens var izveidot tiešsaistes veikalu: par mazāk nekā 250 eiro gadā, daudz laika un lielu vēlmi, Jūs varat izveidot tiešsaistes veikalu.

Es iepazīstināšu Jūs ar 7 šķēršļiem, kas Jums būs jāpārvar, lai Jūs varētu izbaudīt tiešsaistes pārdošanu.

Nr. 1: Man nav tradicionālu bezsaistes darbību (attiecas uz fizisku veikalu).
Ir daudz vieglāk atvērt tiešsaistes veikalu, ja Jums jau ir izveidots tradicionāls bizness, jo, no vienas puses, esat pārliecināts, ka produkti, kurus vēlaties pārdot tiešsaistē, Jūsu veikalā tiek pārdoti jau vairākus gadus, Jūs esat priekšā klientus katru dienu, un Jūs zināt, ka pareizi paužat to produktu vai pakalpojumu priekšrocības, ko pārdodat savam mērķim.

Un, no otras puses, Jūs esat izveidojis, kaut arī elementārā veidā, klientu bāzi, kas var ļaut Jums sākt tiešsaistes aktivitātes ar vislielākajiem līdzekļiem.

Lielākais no uzņēmuma aktīviem ir klientu saraksts, nevis “potenciālo” klientu saraksts, ar kuru viens no iemesliem, kas var izskaidrot to, ka Jūsu veikals nepārdod, ir tas, ka Jūs neveidojat tiešsaistes veikalu. bet ka Jūs veidojat uzņēmumu, un tas uzņēmējam prasa ceļu, kas maksā laiku.

Nr. 2: Aizdomās turamais: man nav auditorijas, ko pārdot tiešsaistē.
Pašlaik, ir daudz cilvēku, kuri ir bezdarbnieki un uzskata, ka risinājums vienas nakts laikā ir izveidot uzņēmumu internetā.

Sākotnējās investīcijas ir ļoti zemas, un patiesība ir tāda, ka tas var būt risinājums, ja vien ir gatavs to darīt, un šeit sagatavošanās ir dubulta. Tā ir sagatavošanās biznesa vadībai un arī sagatavošanās, lai pareizi izprastu uzņēmuma īpašības – digitālais kanāls.

Viens no svarīgiem jautājumiem, kas Jums jāņem vērā, pirms mēģināt pārdot tiešsaistē, ir sasniegt minimālo dzīvotspējīgo auditoriju, un tas ir minimālais nepieciešamais cilvēku skaits, kas Jums var būt, piemēram, aiz emuāra, pirms apsverat produktu laišanu tirgū, kas var apmierināt šīs Jūsu identificētās grupas vajadzības.

Ja Jūsu tiešsaistes veikala atvēršanas brīdī Jums nav nekādu tiešsaistes vai digitālo līdzekļu, Jūs kaut kādā veidā pieņemat, ka dibināt uzņēmumu no nulles un ka šeit cena, kas ir jāmaksā, es to noteiktu vismaz 24 mēnešu laikā no Jūsu laika.

Nr. 3: Aizdomās turamais: man nav iepriekšējas tiešsaistes mazumtirdzniecības pieredzes.
Ir daudz risinājumu un programmatūras pakotņu, kas ļauj izveidot tiešsaistes veikalu, taču dziļi tā ir tikai aisberga redzamā daļa.

Tiešsaistes veikalu bizness ir bizness, kas balstās uz krājumu pārvaldību un loģistiku, un šeit ir svarīga izmaksu sadaļa, kas tieši ietekmē Jūsu naudas budžetu.

KĀPĒC MAZIE UZŅĒMUMI MIRST?
Lielākā daļa mazo uzņēmumu mirst skaidras naudas problēmu dēļ, jo krājumu pārvaldība ir slikta. Jums būs jāiegādājas produkti pirms un bieži vien, ja to pārdošana prasa ilgu laiku, šeit ir apgrozāmā kapitāla finanšu pārvaldība, kas ir Jūsu biznesa panākumu atslēga.

KAS IR ATŠĶIRĪGS?
Mēs runājam par tiešsaistes mazumtirdzniecību, ar kuru kontakts ar klientu ir būtisks, un, veidojot tiešsaistes veikalu, Jums arī jābūt skaidram, ka parasti Jūs strādājat ļoti mazā struktūrā, iespējams, strādājat viens un daži gadījumi no Jūsu mājām.

Tas viss rada šaubas par Jūsu spēju veikt biznesa pamatprincipus, un, kā redzat, biznesa pamati nav tikai tiešsaistes veikals.

Nr. 4: Mans tiešsaistes veikals ir slikti iestatīts.
Lēmums, kuru Jūs gatavojaties pieņemt par to, kuru platformu vai tiešsaistes veikala sistēmu Jūs gatavojaties iestatīt, ir ļoti svarīgs.

Ja pārdodat produktus, produkta lapa, tas, kā šie produkti tiek mācīti, un pats pirkšanas process (kam jābūt lineāram un ar skaidriem posmiem), ir būtiska, lai Jūsu spējas pārvērst apmeklējumus par pārdošanu.

Jūsu naktsmītnei nav jābūt greznai naktsmītnei, taču tai ir jādarbojas pareizi

 

Atsauce: https://www.lifestylealcuadrado.com/mi-tienda-online-no-vende/

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!